top of page

מסר שנתי – 2022

Updated: Jan 3, 2022

אז הפעם, לכבוד השנה החדשה, ועם הרבה חששות והתלבטויות, החלטתי לנסות לבקש מסר שנתי, במקום מסר חודשי. בכל זאת, גם מסר קולקטיבי וגם לשנה שלימה...


מה שמדהים אותי כל פעם מחדש, שכאשר אני משתמשת בשתי חפיסות שונות, אני כמובן מבקשת את המסר פעמיים, מכל חפיסה לחוד, ותמיד מה שיוצא בקלפי המסרים תואם בדיוק למה שיצא בטארוט. מוכיח כמה זה מדויק ונכון :)

אז הנה מה שיצא - שנה של שפע רגשי, פוריות, יצירתיות ופתיחות הלב. התחלות חדשות.

אחרי קשיים, אתגרים, מכשולים ותקיעות, סוף סוף הדברים מסתדרים והמחסומים משתחררים.

עברת דרך ארוכה והרווחת ביושר את כל הדברים הטובים שמגיעים. בעקבות המסע שעברת את רואה דברים אחרת, משנה אמון וגישה, פתוחה לשינויים.

את תרגישי הרבה יותר בנוח עם מי שאת, וגם תקריני את זה לסביבה.

חשוב שתסמכי על האינטואיציות שלך, ותזרמי עם שינויים, חידושים והזדמנויות חדשות.

את מפחדת להיפגע שוב, אבל אל תחששי לפתוח את הלב, להיות רומנטית, להפגין רגשות, להתנתק ממה שהיה בעבר. חשוב לשמור על האיזון בכל תחומי החיים ושאחד לא יבוא על חשבון השני. למשל, לא להזניח קריירה והגשמה עצמית למען זוגיות או משפחה, או ההפך.

וכאן אני נזהרת – התחלות חדשות יהיו בטוח, אבל תהיה התלבטות ותצטרכי לקבל החלטה בין שתי (או כמה) אפשרויות. נכון, זה יכול להיות בין שני מקומות עבודה, או בין אם להיות עצמאית או שכירה, ואולי בין כמה עיסוקים. אבל מאחר והמסר הוא בשביל מי שחווה משבר פרידה, אני יותר נוטה להאמין שמדובר על החלטה בין זוגיות חדשה שתיכנס לבין העבר שינסה לחזור. (או אולי שני חדשים 😊). את בעצם כבר יודעת בתוך תוכך את התשובה ומה צריכה להיות הבחירה, אך משתמשת בדילמה כתירוץ להתקדם, לפעול... וזה עלול להביא לתקיעות. אולי חוששת להיפגע שוב? מתקשה להכיל שפע / אושר?

ואולי יהיה לך קשה להבין ולקבל שאחרי כל הזמן הזה שכל כך רצית והתפללת שהוא יחזור, שהיית עסוקה בלחשוב ולהתגעגע אליו... האם ייתכן שזה כבר לא מה שאני רוצה יותר?

חשוב להיות נאמנה לעצמך, לעשות את ההחלטה מתוך הקשבה לקול הפנימי, אותנטיות ואיזון בין שכל לרגש. אם הבנת / תביני שאת חייבת להתנתק מהעבר ועדיין קיים צער, כי היית בטוחה שבסוף, כנגד כל הסיכויים זה כן יקרה, אם עדיין קיים קושי בלשחרר את האכזבה, אחרי שכל כך השקעת, התאמצת ונתת לקשר את כל כולך, את אינך יכולה להמשיך להעמיד פנים שהכל בסדר. התעלמות מבעיות רגשיות לא תגרום להן להיעלם. התמודדי עם מה שמעיק ואם קשה לבד תפני לעזרה מקצועית, על מנת לשחרר את זה סופית. שחררי את המאבק על מה שהיה יכול להיות ותני למה שצריך לקרות לקרות...

If you love someone, let them go, if they return, they were always yours. If they don't, they never were... מזכירה שהמסר הוא קולקטיבי, היו עם ראש פתוח וקחו את מה שרלוונטי לכן מאחלת לכן שנה של התחזקות, התעצמות, וצמיחה, שנה של אהבה, הגשמה ושמחה💟


bottom of page