top of page

המסר החודשי - אפריל 2024 - זה הזמן שלך לזרוח

בחודשים האחרונים חזר על עצמו מסר על "תקופת מעבר" שאנחנו נמצאים בה, שהושפע גם כמובן מהמצב במדינה. תמיד הכי חשוך לפני עלות השחר, וגם בזמן "חשיכה" חשוב לזכור שהשמש תמיד שבה לזרוח.


כמו כן, בתחילתה של השנה הודגש מסר על החשיבות של לשחרר את הישן, את המטענים מהעבר, את מה שמעכב וחוסם, את מה שלא משרת יותר, על מנת להתחיל מחדש…


אצל חלקנו עדיין קיים הקושי להתמודד עם כל ה"שדים" שלנו, עם הפחדים שלנו, להיכנס פנימה ולהבין מה בעצם חוסם אותנו, לתקן את מה שדורש ריפוי ולהמשיך הלאה מתקופת המעבר, "להיפרד מהלילה" ולשוב לזרוח…


אם מישהי עברה משבר פרידה, שבעקבותיו למדה והבינה דברים על עצמה, על איך צריכה להיראות מערכת יחסים יציבה, על איך היא צריכה להתנהל בתוך מערכת יחסים ומיהו בן הזוג הנכון לה, אך היא מסרבת להרפות מהעבר, להמשיך הלאה, לשחרר את האקס... היא לא נותנת לעצמה הזדמנות למצוא זוגיות חדשה שהפעם תהיה נכונה, יציבה ובריאה.


אם מישהי מחפשת זוגיות הרבה זמן, היא התרגלה כבר ללבד, יש לה סדר יום קבוע, שגרה קבועה, את הסדרות הקבועות בהן היא צופה, את המיטה כולה שלה… יהיה לה קשה להכניס עכשיו מישהו לחיים שלה, להתרגל לחלוק / לשתף, להתרגל לשגרה חדשה, גם אם היא נורא רוצה זוגיות, יכול להיות שעמוק בפנים, בתת המודע יש קושי בלוותר על הקיים, על הידוע והמוכר.

אך צריך להבין שלפעמים עלינו להתגמש, להתפשר, להסכים לשחרר, כדי שבטווח הארוך יהיה לנו טוב יותר.


מגיע לך ואת ראויה לאהבה, אם קיימת משיכה והרגשות אמיתיים, אל תוותרי על זה בגלל פחדים, חששות, מטענים מהעבר, בשל ההיאחזות בקיים.


את אותה דוגמא אפשר לתת על מקום עבודה, שאנו נשארים בו מסיבות כלכליות, אך הוא אינו מתאים לנו, אנו לא מגשימים את עצמינו ואת היעוד שלנו וההיאחזות בו מעכבת את ההתקדמות וההתפתחות שלנו.


כאשר נסכים להתאמת עם הצדדים האפלים בתת המודע שלנו, נבין ונתמודד עם פחדים, חששות וכל מה שחוסם אותנו, נסכים להרפות מהקיים ולהמשיך הלאה, להתקדם מתקופת המעבר לשלב הבא, תגיע צמיחה, הצלחה, שמחה, שפע… נגלה שהשלב הבא לא כ"כ נורא או מרתיע ונשאל את עצמנו למה כ"כ נאחזנו בישן ונתחרט שלא פעלנו קודם לכן.


חשוב לזכור - בגלל שבתקופות משבר / תקופות מעבר אנחנו משתנים, לומדים מטעויות ומפיקים לקחים, מתחברים לעצמנו יותר, מכירים את עצמנו טוב יותר ומבינים מה מתאים ונכון לנו, סביר מאד להניח שבן הזוג החדש / הקריירה החדשה או מה שזה לא יהיה, יהיו יותר טובים ומתאימים לנו מהקודמים, אך למרות השמחה וההתלהבות שאולי נרגיש, חשוב לא להפוך את זה למרכז עולמנו ולא להזניח, להפסיק להשקיע ולהתפתח גם בתחומים אחרים בחיינו. חשוב לשמור על האיזון בין כל התחומים.


אז יקרות, להפסיק לפחד, להתחמק, לברוח, זה הזמן שלכן לזרוח 🌞



מזכירה שזהו מסר קולקטיבי לנשים שחוות תקיעות בתחום הזוגיות. היו עם ראש פתוח וקחו ממנו את מה שרלוונטי לכן. להכוונה אישית, תשובות לשאלות, עזרה בקבלת החלטות, ניתן לתאם פגישה אישית.

bottom of page