top of page

מסר חודשי - פברואר 2024 - להשאיר מאחור, לבחור באור

Updated: Feb 15

רק לא מזמן כתבתי פוסט על כך שט'ו בשבת הוא זמן לקצירת פירות והנה במסר קיבלנו קלף שמדבר על קצירת פירות (מלך המטבעות).


שימו לב שגם חזר אס החרבות מחודש שעבר ומדגיש את הקשר וההמשכיות שיש בין המסרים.


אז אחרי הטלטלה / משבר שעברנו, ההתפקחות / שינויים / הפקת לקחים שבאו בעקבותיהם – מתחילות לחזור לשגרה שהייתה, אך בכוחות מחודשים וזווית ראיה שונה. אנרגיות מחודשות, התחלות והזדמנויות חדשות.


כאשר אנחנו מוכנים ובשלים, היקום מציב בפנינו הזדמנויות, מה נעשה איתן כבר תלוי בנו - בכדי שלא נפספס את ההזדמנויות, דרושה חשיבה יצירתית ומקורית, להיפתח לרעיונות חדשים. זה הזמן לקדם דברים, ליזום, להוציא דברים לפועל. להתחיל פרויקטים חדשים, עבודה חדשה או קידום בעבודה קיימת, היכרות עם מישהו חדש, זוגיות חדשה או עליית מדריגה בזוגיות קיימת.


דרושה גם חשיבה הגיונית ושקולה, על מנת שלא נפחד לחתוך את מה שמפריע לנו להתקדם, את מה שמעכב אותנו מלהשיג את המטרות שלנו, ולא לתת לסביבה ולגורמים חיצוניים להשפיע.

נכון, בתקופה כזאת קשה להתעלם מכל העצב והכאב, חשוב לנסות להתנתק כמה שיותר מה"חושך" שסביבנו ו"לבחור באור".


חשוב גם האיזון בין כל התחומים בחיינו ולא לתת לאחד לבוא על חשבון האחר.

מאחר וקיבלנו קלף שמדבר על קריירה, חומריות, מוסר עבודה (מלך המטבעות), למרות שהמסר הוא בנושא זוגיות, אני תוהה אם חלק מכן משתמשות בקריירה / עבודה או פרויקטים למיניהם כתירוץ לברוח מזוגיות...


ייתכן ומה שצריך "לחתוך" זה בעצם הפחד להתאהב, לפתוח את הלב, פחד מאינטימיות, פחד להיפגע שוב... להיפרד מדפוסים / הרגלים ישנים, מכל מי ומה שאינו משרת אותנו יותר. זה יכול להיות גם אקס שלא לגמרי התגברנו עליו.

למי שכרגע במערכת יחסים, לא להזניח את הזוגיות לטובת תחומים אחרים.


אחרי כל מה שעברנו אנחנו אמורות להכיר את עצמינו יותר טוב, אנחנו יותר חכמות ומפוקחות, אנחנו אמורות לדעת מה אנחנו רוצות ומה נכון לנו.

חשוב שתהיה איזה תוכנית (המלצתי להכין חזון לשנה החדשה בחודש שעבר), חשוב שנדע לאן אנחנו הולכות ומה בדיוק המטרות שלנו, כדי שנהיה בשליטה על החיים שלנו, כדי שההצלחה / הגשמה / שמחה לא תהיה מקרית ובכדי שהיא תישמר לאורך זמן.


מזכירה שזהו מסר קולקטיבי לנשים שחוות תקיעות בתחום הזוגיות, היו עם ראש פתוח וקחו ממנו את מה שרלוונטי לכן.



bottom of page