top of page

💔 מסר חודשי – אפריל 💔

Updated: Apr 16, 2022


מה שהצחיק אותי זה שכתבתי פוסט (שעוד לא פרסמתי) על איך לטהר את הבית אחרי פרידה, ותראו מה כתוב בתחתית הקלף הימני למטה

אז ככה, נראה שהחודש הוא בסימן הזדמנות שנייה. שיעור מהעבר עומד לחזור ולנו ניתנת ההזדמנות לתקן. בין אם זה לתקן את מה שלא הצליח, את מה שמעכב אותנו, או לסגור את מה שנותר פתוח. אינני יודעת אם מדובר על אקס שירצה לעשות סגירת מעגל ולסיים את הדברים בצורה יפה וכמו שצריך, אקס שינסה לחזור ולהתחיל מהתחלה, או מישהו חדש (אותה גברת בשינוי אדרת).

אפשר לומר שאנחנו כמו עומדים למבחן - אם למדנו את השיעורים, אם בחנו את העבר והבנו מה לא עבד ומה היה לא נכון, אם עשינו שינויים בהתאם, כל קשר חדש יהיה שונה. אם לא למדנו מהטעויות, אם לא הפקנו לקחים, אם לא נתנהל אחרת, אם האדם שנכיר לא יהיה שונה בהרבה ממי שהיה, או האקס שלא השתנה ונמצא באותו מקום, מהר מאד גם אנחנו נמצא את עצמינו באותו מקום.

את במקום הרבה יותר טוב, עברת תהליך. אל תשכחי את הדרך שעברת ואת מה שהשגת, אל תתפשרי על עצמך ועל הרצונות שלך. אל תפסיקי להתפתח. לא לתת לשום דבר ולאף אחד להסית אותך מהמטרות והתוכניות שלך. לשמור על איפוק ולהפעיל שיקול דעת. לבדוק טוב לאן את נכנסת. לא להתלהב ולשכוח את עצמך מכל אחד שנותן מחמאות ותשומת לב. לפעול מהשכל ולא רק מהרגש. אם מישהו אומר שהוא התגעגע / שהוא אוהב אותך, יכול להיות שזה נכון, אבל אם שום דבר לא השתנה אצלו גם הקשר החדש לא יהיה שונה.

תהיי מחוברת לאינטואיציה שלך – האם זה נראה טוב מדי מכדי להיות אמיתי? האם מספרים לך את כל האמת או את מה שאת רוצה לשמוע? איך את רואה את העתיד? האם את רואה את זה קורה בטווח הארוך? האם זה יציב ובטוח? בחני גם את המקום שלך - האם עשיתי מספיק עבודה? האם יש חיבור לאני הפנימי? האם חיזקתי את הביטחון העצמי? הערך העצמי? העשרתי את עולמי בתוכן, תחביבים ועיסוקים, כך שאף אחד אחר לא יהיה יותר מרכז עולמי? האם אני שמה את עצמי ראשונה?

כפי שוודאי למדת, כשאין בסיס חזק, כשדברים נשארים באוויר, כשלא מדברים על הכל, כשלא פתוחים וכנים, בסוף הכל קורס. צריכה להיות יציבות משני הצדדים.

עכשיו שאת במודעות ויכולה להכין את עצמך מראש לכל תרחיש, לא משנה מה או מי זה יהיה, חדש או ישן, אם תדעי להתנהל, אם לא תמהרי להיכנס לשום דבר, אם לא תסחפי, אם תשמרי על קור רוח ויציבות רגשית, תמנעי מעצמך פגיעה ואכזבה שוב.

אם משהו מתחיל ואת רואה שזה לא זה, שלא השתנה הרבה, ואת אומרת תודה רבה, זה לא בשבילי ועוצרת את זה, לא קרה כלום, זו דרכו של היקום להראות לך כמה השתנית, כמה את חזקה ויודעת כבר בדיוק מה את רוצה וצריכה.

לשמור על אופטימיות ומחשבות חיוביות! אביב, התחדשות, התחלות חדשות... 💗

מזכירה שהמסר הוא קולקטיבי, היו עם ראש פתוח וקחו את מה שרלוונטי לכן.


bottom of page