top of page

מסר חודשי - אוגוסט 2023 - מעבר לשלב הבא

Updated: Aug 18, 2023


מזכירה שזהו מסר קולקטיבי, לכן מי שמרגישה שהיא לא שם עדיין, קראו את הכתוב בזמן עתיד, כמסר למה שהולך לקרות כל עוד אתן ממשיכות בתהליך ההתפתחות, ממשיכות להשקיע ולהתמיד, לא מוותרות על החלומות שלכן.


אתן ודאי זוכרות את ההמלצה במסרים האחרונים, שתוך כדי תהליך ההתפתחות שלנו, חשוב גם לעצור מדי פעם, לקחת הפסקה מהעשייה על מנת לבחון את צעדינו ואת ההתקדמות שלנו, לבדוק מה צריך לשנות או לתקן, אולי לקחת עזרה מקצועית... מכיוון שאם נמהר מדי ולא נעשה דברים כמו שצריך, לא נעבור את כל השיעורים שאנחנו אמורות לעבור, לא נפיק לקחים ותובנות, לא נהיה מספיק בשלות ומוכנות. אולי נגשים את המטרה, אך היא לא תהיה בטוחה או יציבה ולא תחזיק לאורך זמן...


הסבלנות וההשקעה, התהליך שעברתן והדרך שעשיתן השתלמו, לא ויתרתן לעצמכן, לא ויתרתן על החלומות והמטרות שלכן. אתן יותר מודעות לעצמכן, לחוזקות וליכולות שלכן, למה בדיוק אתן רוצות ובמה אתן טובות. אתן בשלות ומוכנות.


הסתיים לו פרק בחייכן וכעת מתחיל פרק חדש. אתן בשלב של עליית מדרגה, במעבר לשלב הבא. הגעתן להגשמה עצמית, להשגת המטרה.


כעת אתן ודאי מבינות למה תהליכים לוקחים זמן, למה היה חשוב לעבור את כל מה שעברתן, ושלכל דבר

יש סיבה.


כמובן, אין זה אומר שאפשר לעצור עכשיו, שבזה סיימנו. להמשיך לשאוף, לגדול ולהתפתח, להשקיע את כל הידע / תובנות שצברנו גם בפרק החדש בחיינו, על מנת לשמר את ההצלחה, את האושר והשמחה.


לצאת לדייטים / להיכנס למערכת יחסים, להתחיל עבודה חדשה, זה החלק הקל יותר – החוכמה היא שזה יהיה יציב ויחזיק לטווח הארוך.

אם אחרי שנים של זוגיות אני מתחתנת, אין זה אומר שעכשיו אפשר לקחת את בן הזוג כמובן מאליו, זוגיות זו עבודה יומיומית. אם אחרי הרבה מאמצים ועבודה פתחתי עסק, ללא השקעה בעסק עצמו הוא לא יחזיק. אם זכיתי בסכום גדול של כסף אך לא אדע איך להתנהל איתו או איפה להשקיע אותו, מהר מאד גם הכסף, גם האושר והעושר ייעלמו.


כן מותר ואף צריך, לנוח קצת ולהתענג, לפני שאת ממשיכה לשלב / פרויקט הבא, חשוב שתוקירי את עצמך על כל ההשקעה, מאמצים והתמדה. חשוב שתחגגי את ההגשמה, את ההצלחה. שדרי ליקום שפע, שמחה והודיה.


מסר על הגשמה ומעבר לשלב הבא, סגירת מעגל והתחלה חדשה, בחודש שמוביל אותנו לשנה העברית החדשה...




bottom of page