top of page

יש לו מישהי

Updated: Aug 3, 2022


לפני כמה ימים נפגשתי עם ידיד משותף שלנו, אחרי הרבה זמן שלא התראינו.

פתאום הוא שתק לכמה שניות, כאילו מהסס להגיד משהו. אחרי ששאלתי מה קרה הוא אמר - "טוב, האמת שהרבה זמן התלבטתי אם להגיד לך, אבל עכשיו שאני רואה כמה טוב לך ושומע על ההצלחה של העסק שלך ומבין כמה את במקום אחר... נראה לי שאני יכול לספר לך שיש לו מישהי כבר חצי שנה..."

לא אשקר, לשנייה הייתה צביטה קטנה בלב. "מפתיע, וזה יציב ומחזיק מעמד כבר חצי שנה?"

"לא בדיוק, נפרדו וחזרו, יש מדי פעם ויכוחים, וזה לא שהוא שמח פתאום, הוא עדיין בדיכאון הרבה מהזמן, לא תמיד יש לו חשק לעבוד, לא אוהב לצאת אז רוב הזמן הם בפנים, בבית..."

"הבנתי, אז הוא לא למד שום דבר מטעויות העבר, לא עשה שום עבודה עם עצמו, לא מטפל בעצמו. שום דבר לא השתנה, הוא רק החליף את הבחורה".

בדרך הביתה חשבתי לעצמי איזה מזל יש לי, שלמדתי מהשיעורים, שרכשתי תובנות מכל הטעויות, שיצאתי מהמשבר חזקה יותר, שהבנתי שאי אפשר להמשיך ככה יותר, שהרמתי את עצמי ועשיתי עבודה פנימית, עברתי תהליך... הוא לא עשה שום דבר עם עצמו וככה גם נראית מערכת היחסים שלו.

אז אם את חושבת לעצמך – איך האקס שלי המשיך הלאה, איך יש לו כבר מישהי אחרת, ואני נמצאת באותו מקום, תחשבי שוב. הוא עם מישהי אחרת, באותו מקום...

גם אם את עוד לא רואה את זה, למדת הרבה מהקשר הזה, וגם מהמשבר שבא אחריו. הבנת הרבה דברים על עצמך, על מערכות יחסים... עכשיו הזמן ליישם את התובנות, להפוך את המשבר להזדמנות, לעבוד על מה שצריך לשנות. כשחל שינוי אצלנו בפנים, יהיה גם שינוי בכל מערכות היחסים. ייקח כמה שייקח, אבל כשזה סוף סוף יקרה זה יהיה שווה את זה, זה יהיה כמו שזה צריך ואמור להיות. ונפלא. כל כך נפלא...


bottom of page