top of page

👑 טיפים למלכת הטירה 👑

אז אחרי שנתתי טיפים בנושא אהבה עצמית, העצמה נשית, חיזוק הזוגיות עם עצמינו וטיהור הבית שלנו, הגיע הזמן לכתוב גם על איך להפוך את הבית לנעים יותר, למבצרנו. כי לכל מלכה יש את הטירה שלה, נכון?

- עיצוב שלך קודם כל והכי חשוב, עצבי לפי מה שנוח לך ולפי הטעם שלך. אל תשווי, תושפעי או תעתיקי מקטלוגים, טלוויזיה, חברות... את זאת את ותעשי מה שנראה לך ולפי הסגנון שלך. גם כאן כל הטיפים בגדר המלצה לפי ראות עינייך.

- פרחים / עציצים זה ברור וידוע שכל צמחייה תורמת תמיד לאווירה. רצוי שהם יהיו אמיתיים, אלא אם כן אין ברירה ואת רוצחת עציצים סדרתית כמוני

- נרות מאד תורמים לאווירה כיפית, נעימה ורגועה בבית. אל תשמרי אותם לאורחים, ל"אירוע מיוחד", אל תתקמצני להשתמש כי זה "רק את" בבית. את הכי חשובה.

- ריחות לריח טוב במטבח, קחי תבלין עם הריח האהוב עליך, כמו קינמון, שפכי לתוך הכיור והזרימי מים רותחים. תראי איך תוך שניות כל המטבח מריח טוב. לריח נעים תמידי בשירותים, טפטפי כמה טיפות של שמן אתרי לפי בחירתך בחלק הפנימי של גליל נייר הטואלט. לשאר הבית ניתן לשים דיפיוזר בריח לבחירתך בחדרים השונים. פעם בכמה זמן נעים ונחמד גם להדליק קטורת, לתרום עוד יותר לאווירה.

אפשר גם לעשות פינה על השולחן קפה, שולחן צד, שידה ליד המיטה, עם כמה דברים יחד – הניחו על מגש יפה כד פרחים, נר, דיפיוזר, קריסטל או אבן יפה וכ'ו.

אלו "דברים קטנים" שעושים המון, תורמים המון לאווירה ויתנו לך תמיד תחושה טובה ונעימה בבית.


bottom of page