top of page

המסר החודשי - ספטמבר 2023 - לדייק לדייק לדייק

Updated: Sep 10, 2023

במסר הקודם סיימנו את השנה עם מסר אופטימי ומאד מתאים לתקופה – סגירת מעגל והתחלה של פרק חדש.


אלו מאיתנו שלקחו את עצת הקלפים (או שהיקום התערב ואילץ אותם), עשו איזושהי עצירה בתהליך ההתפתחות, בין אם הפסקה מעשיה שקשורה במטרה או בין אם ממש יצאנו לחופשה, רחוק מהסחות דעת ושגרה. זאת על מנת לבחון איפה אנחנו עומדים בדרך להשגת המטרה, מה צריך לעשות אחרת, על מה צריך לעבוד / מה צריך לשחרר שמעכב אותנו מלהתקדם והאם הרצונות שלנו השתנו במהלך המסע הזה. בעקבות כך שינינו גישה / חשיבה, הבנו יותר טוב את עצמינו, את הצרכים והרצונות שלנו, נפתחו בפנינו הזדמנויות חדשות, סגרנו מעגל ועוברים לשלב הבא בחיינו.


אך גם בפרק החדש שאנו מתחילים, עדיין חשוב לדייק את המטרות שלנו, את הרצונות שלנו, את הצרכים שלנו (שהם לא בהכרח תמיד תואמים), להיות מחוברים לעצמנו, להקשיב לאינטואיציה, להביא את הרגשות, מחשבות ורעיונות שלנו לידי ביטוי - ליישם דברים ולא רק לתכנן תוכניות ולחלום חלומות.


אין טעם להעמיס על עצמינו ולהיות עסוקים בהרבה דברים, אם הדברים האלה לא מקדמים אותנו לשום מקום ולא קשורים למטרה שאנחנו רוצות להשיג.


עדיף לצאת לדייט פעם בשבועיים / שלוש עם אנשים איכותיים שיש לי איתם במשותף, מאשר לצאת לדייט כמעט כל ערב עם אנשים שהם לא הטעם שלי ולא נכונים לי, אבל אני עושה את זה מתוך לחץ ונואשות, או כי בתת המודע זה מרגיע אותי וגורם לי להרגיש שאני עושה משהו כדי למצוא זוגיות. בפועל אני רק מבזבזת זמן ואנרגיות.


עדיף ללכת לראיון עבודה פעם בשבוע, בתחום שמעניין אותי, במקומות שבהם ארגיש מסופקת ושאני מגשימה את עצמי, מאשר ללכת כל יום רק בשביל למצוא עבודה, שלא תחזיק לאורך זמן כי היא לא מתאימה לי.


עומס כמובן יכול להיות גם רק מחשבתי, דאגות, טרדות, רעיונות ותכנון תוכניות... בין אם כדי לא להתמודד עם דברים שלא נוח להתמודד איתם, בין אם מהפחד להיכשל או להיפגע, בין אם זה פחד מהצלחה (אחראיות ומחויבות שבאות איתה). לפעמים זה מהסיבה שאנחנו לא מספיק מעריכות / מאמינות בעצמינו, ולכן התוכניות נשארות רק בגדר רעיונות ותוכניות במקום שנוציא אותם לפועל.


בשלב הבא שאנו מתחילים, על מנת להישאר מחוברים לצינור השפע, בכל פעם שיש הישג כלשהו / הצלחה, חשוב ליהנות ממנה, לחגוג ולציין אותה. חשוב לשדר ליקום שמחה והודיה, בכדי שהשפע ימשיך לזרום, ולא לחשוש מצרות עין או קנאה. (הצלחה זה גם לדעת לוותר על דברים שלא מדויקים לי, וכמו שאמרנו להתרכז במה שמקדם אותי יותר למטרה).


אז... לדייק את המטרות שלנו, לדייק את הרצונות, לדייק את העשייה שלנו, והכי חשוב – לדייק ולחזק את ההערכה העצמית ואת האמונה בעצמינו.


מזכירה שזהו מסר קולקטיבי לנשים שחוות תקיעות בתחום הזוגיות, היו עם ראש פתוח, קחו ממנו את מה שרלוונטי לכן 💗



bottom of page