top of page

המסר החודשי - אוגוסט

לכבוד השנה העברית החדשה נתחיל משהו חדש - מדי חודש, כל תחילת חודש אבקש מהקלפים מסר קולקטיבי עבורכן, שבורות הלב, אלו שעוברות עכשיו משבר.

מדהים שכאשר סידרתי את הקלפים עשיתי זאת באופן אינטואיטיבי, כשהם היו הפוכים, ודווקא הקלף הכי קשה יצא באמצע, כשכל השאר סביבו.

נתחיל - אתן חוות / חוויתן לאחרונה מצוקה נפשית, אובדן, סבל, חורבן, בגידה. זו אינה חייבת להיות בגידה בפועל אלא גם תחושת נבגדות שבאה בעקבות אכזבה מאדם שסמכתן עליו.

החלק הכי כואב בסיפור הוא שידעתן. בתוך תוככן ידעתן. היו כל מיני סימנים לאורך הדרך, אך בחרתן להתעלם מהם. נמנעתן מלהתמודד עם סוגיות למיניהן...

אתן מתבקשות כעת לגלות כח רצון ושליטה עצמית, ואת היציבות והביטחון שחיפשתן במקום אחר, ללמוד כעת להעניק לעצמכן.

ייתכן שלחלקכן יש חרדת נטישה או עניינים לא פתורים עם דמות אב?


החודש, המשבר יגרום לכן להתוודות לכוח הפנימי שלכן ולהכיר בכל מיני כישורים שלכן, שתמיד היו קיימים בפנים. אולי אפילו תגלו מה השליחות שלכן ותתחילו להרוויח מזה כסף.

אתן עומדות בפני תהליך של טרנספורמציה. על מנת לאפשר לשינוי להתרחש, עליכן להתנתק ממשהו שמעקב את ההתפתחות הרוחנית שלכן. בכדי שמשהו חדש יתחיל, עליכן להשתחרר לגמרי מהישן, ממה שאינו רלוונטי יותר. אך חשוב גם לתת מקום לתהליך ההתאבלות – מוות ולידה מחדש.

"מוות" זה חלק מהחיים. בלי שלכת לא יצמחו עלים חדשים...

התמסרי לתהליך, תהיי טוטאלית. אל תפחדי לשאול שאלות, לחקור את מהות הקשר שהיה, מה הוא בא ללמד אותך ולמה היית שם. אל תחששי מהתשובות, רק כך מגיעים לתובנות והארות. רק כך מגיע שינוי, התחלות חדשות.

צפויה לידה של משהו חדש – פרויקט, קריירה, יצירה, ספר, תסריט, שירים וכ'ו... הלידה הזו מגיעה בעקבות תהליך של עבודה קשה, בזכות הזדמנויות שמומשו והודות לזה שהיכרנו ביכולות / כישרונות שלנו... "תהליך ההריון" הושלם והגיע זמן קצירת פירות, בטחון, שקט פנימי, הצלחה, שפע חומרי ורוחני.

מאד מתחבר לשער האנרגטי שיהיה ב-8.8, "שער האריה" מביא איתו ליקום אנרגיות של אומץ, מנהיגות, דחיפה לעשייה, מימוש והגשמה חומרית.

בנימה אישית, אני חייבת לציין שזה פיילוט, משהו שהחלטתי לנסות בפעם הראשונה, ואני עצמי מתרגשת ומופתעת מהמסר שיצא. זה אולי נראה שהמצאתי או כתבתי דברים על דעת עצמי, אבל הכל בדיוק לפי הפירוש של הקלפים.

נהניתי מאד לכתוב, מקווה שנהנתן לקרוא 💌


bottom of page