top of page

כסלו - חודש הניסים

אז מאחר וכסלו ידוע כחודש של נסים וברכות, חודש בו האור מתגבר על החושך, ואפשר להפוך את הבלתי אפשרי לאפשרי, החלטתי שזה זמן טוב לשתף אתכן בתהליך בנית חזון שאני נותנת למתאמנות שלי.

איך לבנות חזון בצורה נכונה? שבו עם דף ועט בחדר שקט שתוכלו להיות מרוכזות. שאלו את עצמכן איך הייתי רוצה שיראו חיי אם לא היו שום מגבלות? אם קשה לכן אפשר להיכנס למדיטציה ואז להתחיל לדמיין את העתיד המיטבי שלכן, את המקום בו אתן רוצות להיות, ואחר כך לכתוב את זה.

הדברים צריכים להיות כתובים בזמן הווה, כאילו הכל קורה כבר עכשיו. במילים פשוטות וקלות להבנה, שאפשר בקלות לתרגם ויזואלית.

זה צריך להיות כתוב בצורה חיובית. מה אני כן רוצה להשיג. בלי שימוש במילה לא, שלמוח אין פרשנות אליה.

כסו את כל התחומים, השתמשו בכמה שיותר דיוק ופרטים. (ניתן גם לעשות חזון לכל תחום בנפרד). ככל שתהיו יותר מדויקות וברורות ליקום יהיה קל יותר לגרום לזה לקרות.

איך את נראית שם? איך את מרגישה? איפה את נמצאת? כיצד את מתנהלת? איך את מתלבשת? מהו סדר היום שלך? איך מתייחסת אליך הסביבה / בן הזוג?

לא מבקשים דברים שקשורים באחרים ומתנגשים ברצונות שלהם.

החזון צריך לרגש אתכן, ושלא יתנגש עם הערכים שלכן. ממש כשם שהגוף שלנו מגיב כאשר אנחנו רואות סרט מרגש, כך גם יגיב כאשר את כותבת, קוראת ורואה לנגד עינייך את החזון שלך.

החזון צריך להיות נגיש ובמקום שתראי אותו כל יום. למשל תלוי עם מגנט על המקרר. קראי אותו לעיתים תכופות ככל שאת יכולה.

לרובינו יש נטייה להתחיל משהו וכשלא קורה כלום תוך כמה שבועות מתייאשים ומוותרים. מי שמבין את חוקי היקום, מבין שאפשר לזמן הכל, הסוד הוא התמדה ואמונה.

היו סבלניות, הדברים יגיעו אליכן בזמן הנכון 💜


bottom of page