top of page

שנה אישית - 5


לכל אות / מספר אנרגיה משלהם. כל שנה מאופיינת בתדר / אנרגיה משלה, על פי האנרגיה של כל מספר (מ-1 - 9).

כאשר משתנה הגיל משתנה גם השנה האישית, אך כמובן שהאנרגיה לא משתנה בדיוק בחצות ביום ההולדת, וייתכנו מספר שבועות לכאן או לכאן.

כדאי ורצוי תמיד לדעת באיזה שנה אישית אנחנו נמצאים, או לאיזה שנה אישית אנחנו עומדים להיכנס, כדי שנדע מה כדאי או לא כדאי לעשות באותה שנה, איזה הזדמנויות עומדות בפנינו, את מה לקדם, ממה להימנע, מה לא לפספס ובכלל לקבל החלטות טובות יותר. שנה אישית 5 מאופיינת בגיוון ושינויים, בעקבות האתגרים, חשבון הנפש והעבודה הקשה של שנה 4. השינויים יכולים להיות לטובה או לרעה, בהתאם להתנהלותכם בארבעת השנים הקודמות, אם הייתם מחוברים לאמת הפנימית שלכם, אם הייתם קשובים לסימנים / רמזים מהיקום.

שינויים שיכולים להיות גדולים או קטנים, מחשבתיים או פיזיים, ויכולים להיות בכל תחום – זוגיות (פרידות או התחלות), מעבר דירה, שינוי קריירה / מקום עבודה, שינוי הרגלים, התנסויות חדשות, היכרות עם מקומות / אנשים חדשים... האנרגיות הרבה יותר קלילות וזורמות. הרבה הזדמנויות ופעילויות. ישנו מעין חוסר שקט, אבל חשוב לשמור על שליטה וסבלנות.

זה הזמן לספונטניות, להרחבת אופקים, לחיפוש הרפתקאות ותחביבים חדשים. שנה טובה לפירסום ושיווק (לבעלי עסקים), נסיעות, טיולים, בילויים, רומנים. כדי שהשינויים יהיו לטובה, חשוב לפעול מתוך אומץ, הקשבה לאינטואיציות ולאני הפנימי, ולדעת לקבל ולהכיל אותם. חישוב שנה אישית

ילידי ינואר - יוני:

יום לידה + חודש לידה + שנה אוניברסלית נוכחית = שנה אישית

ילידי יולי - דצמבר:

יום לידה + חודש לידה + שנה אוניברסלית נוכחית +1 = שנה אישית


bottom of page