top of page

מסר חודשי – נובמבר 2023 – טלטלה, התייצבות, ניצחון, תהילה


הייתי מאד סקרנית לדעת איזה מסר יתקבל החודש. לאור הנסיבות... כשפרסתי את הקלפים והפכתי אותם, מאד התרגשתי, מכמה הקלפים מדויקים וכמה הם משקפים את התקופה. זה הפירוש האמיתי, נשבעת שלא המצאתי :)


יש גורם שמעכב (לא חוסם) את ההתפתחות / התקדמות שלנו. אנו עוברים משבר / תקופה קשה. חיינו עברו / עוברים טלטלה. עלינו לקחת את הזמן להתאושש, להתייצב, לחדש את הכוחות. להרגיע את הגוף ואת הנפש. להטעין מחדש את האנרגיות.


עלינו לקחת הפוגה על מנת להתכנס בתוך עצמינו, לעשות סדר במחשבות שלנו, להבין מה יעשה לנו טוב ומה הכי נכון לנו, מבלי להיות מושפעים מהנסיבות או מהסביבה. עלינו להחזיר את היציבות והאיזון לחיינו. להגיע לאיזון בין חומר לרוח. ברגע שנתייצב חזרה מבחינה חומרית / גשמית, נוכל גם להתפתח / לגדול מבחינה רוחנית.


למרות הרצון לפתור את חוסר השקט, למרות שהמצב מעיק עלינו והנטייה הטבעית היא להגיב, לפעול, להתקדם, למצוא פתרון מיידי, טוב נעשה אם נחכה, כי כל פעולה או החלטה שתעשה עכשיו, תרם התייצבנו והחזרנו את האיזון לחיינו, תביא לתוצאה שגויה.


השמירה על איפוק והתאזרות בסבלנות. העצירה, המנוחה, ההמתנה, יחזירו לנו את החוסן שלנו, יאפשרו להתחזק, להגיע לתובנות, לראות את התמונה בבהירות, לחשוב בשיקול דעת ולעשות את הצעדים / לקבל את ההחלטות הכי נכונות.


איפוק, סבלנות, התמודדות עם עיכובים בחיינו, הם מה שמשפיעים על הצמיחה וההתפתחות הרוחנית שלנו.

מאמצים, השקעה, שימוש ביכולות ובכישורים שלנו, הקשבה לקול הפנימי שלנו ופעולות מתוך מחשבה צלולה ולא מתוך רגש ואמוציות, הם שיביאו להרמוניה, להצלחה, ל"ניצחון".


חשוב להתגאות בהישגים שלנו, להכיר בערך של עצמינו, ליהנות מהתהילה. אך באותה מידה, לא לתת להצלחה שלנו להפוך אותנו לשאננים, לא להזניח את שאר המטרות שלנו. להמשיך להשקיע, להתפתח, להשתמש בניסיון, ידע, משאבים שצברנו כדי לכבוש את היעד הבא.



bottom of page