top of page

מ̲ס̲ר̲ ̲ח̲ו̲ד̲ש̲י̲ ̲–̲ ̲א̲ו̲ק̲ט̲ו̲ב̲ר̲ ̲2̲0̲2̲3̲ ̲–̲ ̲ל̲ה̲ש̲ל̲י̲ם̲ ̲א̲ת̲ ̲ה̲פ̲א̲ז̲ל̲


אז במסר הקודם הבנו שאחרי תהליך התפתחות ארוך אנחנו נמצאות במקום הנכון, חזקות יותר, נבונות יותר ומנוסות יותר. בשלות ומוכנות להגשמה עצמית, להגשמת החלום / מטרה. נותר רק לדייק עוד כמה דברים, להשלים את החתיכות האחרונות של הפאזל.


הפעם הדגש במסר הוא על דיוק של כל מה שקשור לביטוי העצמי שלנו.

בעבר, רובינו היינו מוותרות על עצמינו במערכות יחסים, היינו מתפשרות, מרצות, שומרות דברים בבטן,

רק כדי לא לאבד את אהובינו... גם בתחום הקריירה יכול להיות שהתפשרנו, במקום העבודה, בתפקיד, בעסק שלנו...


הדיוק הוא בעצם חיבור לאמת הפנימית. לדעת מה נכון לנו, להביע את עצמינו, את הרצונות והצרכים שלנו, לדעת להציב גבולות, לא לבטל את עצמינו.


לדייק את בן הזוג האידיאלי עבורנו, לדייק את תחום העבודה שלנו / את היעוד שלנו. להכיר בערך של עצמינו, ביכולות, חוזקות וכישרונות שלנו.


לדעת לאזן בין רגש להיגיון, כן להקשיב לאינטואיציה, כן ללכת אחרי הלב, אבל לקבל החלטות מושכלות, שמבוססות על עובדות ולא רק לפי הרגש. לדעת לחתוך כשמשהו לא מתאים לנו.


מתוך המקום הזה נגיע לסגירת מעגל, השתחררות מתלות (מאדם, תוכנית / רעיון כלשהו, מסגרת כלשהי שבה היינו...), השלמה עם העבר ותחילתו של פרק חדש בחיינו. בין אם זוגיות חדשה שתהיה מדויקת יותר עבורנו, עליית מדריגה בזוגיות נוכחית, או זוגיות מהעבר שחוזרת, אך תהיה שונה לגמרי, כי את שונה. בין אם מעבר למקום מגורים אחר, תפקיד חדש בעבודה או עבודה חדשה לגמרי, פרויקט חדש בעסק וכ'ו...


חשוב להוקיר את עצמינו על הדרך שעשינו, המכשולים והאתגרים עליהם התגברנו. לחגוג את עצמינו ואת ההצלחה שלנו. לקחת את הזמן ליהנות ממה שהשגנו.


חשוב גם לא לקפוא במקום ואחרי שציינו את ההישגים שלנו, להמשיך להתפתח, ליצור, ליזום... לחפש את היעד הבא, להשתמש בידע ובניסיון שצברנו כדי להשתפר ולהתקדם תמיד בחיינו.


אם הוצאתי שיר או ספר מאד מצליחים, הגעתי למימוש, להגשמה עצמית, המטרה הושגה, זה פרק אחד שהסתיים. אך אם לא אמשיך להתפתח, לשיר / לכתוב, אאבד את כל ההצלחה / תהילה.


כל עוד נקפיד לעשות את כל האמור, נצליח לשמר את ההישגים וההצלחה,

השפע, האושר והשמחה יישארו בחיינו.


איזה "חפצים" יעזרו לנו החודש?


שימו לב שהתקבלו 2 קלפים שקשורים בראייה ובחינה מקרוב - זכוכית מגדלת ומשקפת: מצד אחד עניין הדיוק, והדבר השני, "לראות" את עצמינו, להעריך את עצמינו, להכיר בכל החוזקות,

היכולות, ההישגים שלנו. להבין כמה אנחנו מהממות 💗



bottom of page