top of page

אשת החודש – נועה קירל

כמו ששמתן לב, מדי חודש אני כותבת על אישיות מוכרת שהיא לא רק השראה ומשפיעה, אלא כזו שגם עברה קושי / משבר ומשם צמחה. במקרה של נועה מדובר על משבר פרידה ממש טרי, ובטח לא כיף שכל המדינה יודעת ומדברת על זה.

נועה נולדה בשם נויה, באפריל 2001. לאחר שהתגלתה אצלה מחלת כליות הוריה החליטו לשנות את שמה לנועה בעצתו של רב. נולדה וגדלה ברעננה ויש לה שני אחים גדולים. היא זמרת, שחקנית ורקדנית שמגיל מאד צעיר ידעה מה היא רוצה לעשות. בגיל 10 עשתה אודישן ל"בית ספר למוסיקה" אך לא התקבלה. בגיל 13 הופיעה בקמפיין של CARELINE. את הסינגל הראשון שלה "מדברים" היא הוציאה ב-2015 ולאור ההצלחה המפתיעה זמן קצר לאחר מכן יצא "קילר". הקליפ עורר סערה בשל אופיו הפרובוקטיבי וגילה הצעיר. במקביל היא הופיעה בסדרת דוקו-ריאליטי בשם "פושרז" שעקבה אחרי הורים שדוחפים את ילדיהם להצלחה בתחומים שונים, והציגה את נועה ואבא שלה, שתמך כלכלית בפיתוח הקריירה שלה ואת היחסים עם הסוכן שלה רוברטו בן-שושן. ב-2016, נועה זכתה בתואר "זמרת השנה" בטקס נבחרי הילדים והחלה מערכת יחסים מתוקשרת עם הדוגמן ברק שמיר, שנמשכה שנתיים. ב-2017 היא כיכבה בתפקיד מרכזי בסרט הקולנוע "כמעט מפורסמת" ויצגה את ישראל בטקס "פרסי המוזיקה של MTV אירופה" (EMA), בקטגוריית "האמן הבינלאומי". ב- 2018, היא התחילה לשחק בסדרת הטלוויזיה "כפולה", בתפקיד כפול, שיחקה בסדרה "שלטון הצללים" והחלה להשתתף כשופטת בתוכנית "גוט טאלנט ישראל". ב-2019 הפכה להיות אחת הפרזנטורים של "רנואר", כיכבה בקליפ של קרן פלס ל"מי אני?", השיקה קולקציית איפור במהדורת מוגבלת, השתתפה עם כוכבים רבים ב-PLAYפסטיגל וייצגה את ישראל בפעם השלישית ברציפות בטקס פרסי המוזיקה של MTV אירופה. ב-2020 נועה התגייסה ללהקה צבאית, היא נכללה ברשימת הצעירים המבטיחים לשנת 2020 של מגזין "פורבס", חתמה על חוזה בינלאומי עם "אטלנטיק רקורדס", והופיעה בעונה ה-4 של "בית ספר למוסיקה" כמורה. ב-2021 קיבלה את פרס "שינוי אידיאל היופי" לשנת 2021 במסגרת שבוע האופנה, הוציאה את סינגל הבכורה הבינלאומי שלה, "Please Don't Suck", כיכבה במופע "סופרסטאר". גם השנה היא צפויה לקחת חלק בפסטיגל, מופע הילדים בו הכירה והתאהבה ביהונתן מרגי לפני 3 שנים. הם נפרדו בחודש שעבר.

למרות הפרידה המתוקשרת אחרי תקופה של 3 שנים, נועה נצפתה במסיבות בחו"ל ולא חרב עליה עולמה. למה? היא עסוקה, היא עמוסה, היא עושה מה שהיא אוהבת, היא מגשימה את עצמה וחיה את היעוד שלה, היא הציבה יעדים ומטרות והשיגה אותם. יש לה הערכה עצמית, אהבה עצמית והיא קודם כל בזוגיות עם עצמה. היא לא תלויה ביחס, תשומת לב ואהבה מאף אחד אחר. מסכימה?


bottom of page