top of page

אשת החודש – ג'ניפר אניסטון


השחקנית, במאית, מפיקה ואשת העסקים, ג'ניפר ג'ואנה אניסטון נולדה בלוס אנג'לס ב-1969. היא אחת השחקניות המצליחות והמרוויחות ביותר בהוליווד, אך למרות עשרות תפקידי משחק ומעל 30 שנות קריירה בתחום, היא לנצח תיזכר כרייצ'ל גרין מ"חברים", התפקיד שבזכותו היא פרצה לתודעה.

הוריה גם הם שחקנים במקצועם. אביה שיחק באופרות סבון כמו "ימי חיינו" (Days of our lives) ו"אהבת חיי", שם התאהב במי ששיחקה לצדו וכנראה הפכה לאהבת חייו, מאחר והוריה התגרשו בעקבות כך, כשג'ניפר הייתה בת 9.

את הקשר עם אמה היא ניתקה למשך למעלה מעשור, לאחר שחשפה פרטים אישיים בספר שכתבה וכשהתראיינה לתוכנית טלוויזיה.

ג'ניפר ויתרה על לימודי קולג' ובמקום זה עבדה כמלצרית בזמן שניגשה לאודישנים. ב-1990 קיבלה סוף סוף תפקיד ראשי בקומדיה "מולוי" ולאחר מכן בעוד מספר סדרות כמו The Edge ו"פריס ביולר" שהורדו מהמסך אחרי זמן קצר.

כאשר היא התחילה להתייאש ושקלה לוותר על קריירת המשחק, היא זומנה ב-1994 לאודישן לסדרה "חברים", שהפכה להצלחה בינלאומית. הפרק האחרון של הסדרה שודר במאי 2004, לאחר 10 עונות.

גם הניסיון להצליח כשחקנית קולנוע (במקביל להשתתפות ב"חברים") לא היה פשוט.

אחרי השתתפות בעשרות סרטים שזכו לביקורות מעורבות / שליליות, דווקא תפקיד דרמטי בסרט "בחורה טובה", זכה לביקורות אוהדות, גם על הסרט וגם על המשחק שלה.

מאז הפריצה ב-2002 היא התמקדה בקריירה קולנועית, למעט הופעות אורח בקומדיות כמו "רוק 30" ו"קוגר טאון". רק ב-2019 היא חזרה לתפקיד ראשי בטלוויזיה, בסדרה "תוכנית הבוקר", עליו זכתה בפרס "גילדת שחקני המסך" לשחקנית הטובה ביותר בסדרת דרמה. וכמובן, לפני כשנה בפרק ספיישל של "חברים: האיחוד".

מלבד קריירת משחק בטלוויזיה ובקולנוע, היא השתתפה במספר הפקות תיאטרון, תוכנית אינטרנט, וידאו קליפים, דיבובים, והייתה מעורבת בהפקות ובימוי של מספר סרטי קולנוע וטלוויזיה, בחלקם היא גם כיכבה. היא אף ייסדה ב-2002 חברת הפקות עם בעלה דאז בראד פיט. אחרי הגירושים היא הקימה חברת הפקות משלה.

היא הוכתרה כאישה היפה ביותר בעולם על ידי מגזין PEOPLE ב-2004 ושנה לאחר מכן לאשת השנה על ידי מגזין הגברים "GQ".

את הכוכב שלה בשדרת הכוכבים של הוליווד היא קיבלה ב-2012, בזמן שהייתה השלישית ברשימת השחקניות המרוויחות ביותר בהוליווד.

מלבד נישואיה לבראד פיט בין 2000 – 2005, היא הייתה בזוגיות עם השחקן דניאל מקדונלד, הייתה מאורסת לשחקן טייט דונובן, וב-2015 נישאה לשחקן והבמאי ג'סטין ת'רו, נישואים שהסתיימו אחרי 3 שנים.

את הקשר עם אמה היא חידשה לאחר שנישואיה לבראד פיט התפרקו.


גם הנשים היפות והמצליחות ביותר חוות שברון לב. לא רק שהקשר נחשב ליציב ונדיר בהוליווד, לא רק שמי שנחשב לאחד הגברים היפים בעולם עזב אותה לאחר 7 שנות זוגיות למען אחרת, שנחשבת גם היא לאחת הנשים היפות והמצליחות בעולם, אחרי שכיכבו יחד בסרט, זה גם קרה לעיניי כל. כל העולם ידע ודיבר על זה, ואפילו נוצרו 2 מחנות – מחנה ג'ניפר אניסטון ומחנה אנג'לינה ג'ולי.

לסיכום, כשאת מאבדת מוטיבציה, מתחילה להתייאש ואולי שוקלת לוותר, תזכרי שכל התפקידים הכושלים נועדו להכין אותך לתפקיד חייך, כל מערכות היחסים הכושלות, גם אם הן היו עם הגבר הכי יפה ומקסים בעולם, נועדו להכין אותך לגבר חייך. האחד שלך.

אל תרימי ידיים בדיוק לפני עלות השחר... ⛅


bottom of page